Monday, April 17, 2006

Melburnians visiting Adelaideans...

Assalamualaikum wbt...Alhamdulillah 'ala kulli hal..setelah sekian lama ana menyepi daripada meng'update' blog..akhirnya Allah memberi kelapangan yang sedikit untuk ana sematkan kenangan sewaktu bercuti di Adelaide..subhanallah, sememangnya kuasa Allah tersangat hebat dan agung..i'm just speechless...Wallahu alaam...













Semoga mendapat 'ibroh (pengajaran) daripadanya...inshaAllah..

5 comments:

  1. Anonymous4:19 pm

    Subhanallaah Yus...

    "Sesungguhnya dalam penciptaan langit dan bumi, silih bergantinya malam dan siang, terdapat tanda-tanda bagi orang yang berakal, (yaitu) orang orang yang mengingat Allah sambil berdiri, duduk atau dalam keadaan berbaring. Dan mereka memikirkan tentang penciptaan langit dan bumi (seraya berkata) 'Ya Tuhan kami, tiadalah Engkau Menciptakan ini dengan sia-sia. Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari siksa neraka" (Q.S. Ali 'Imran, 3:191)

    ReplyDelete
  2. Jazakillahu khayran katsiran buat ukhti fillah abadan abada..it's true my dear friend...dlm penciptaan Allah itu tersirat 1001 makna dan hikmah utk kita semua hayati dan renungi..alhamdulillah, Allah memberi sedikit peluang utk ana bertafakur dgn alam ciptaanNya..moga ia mampu menambahkan lagi keyakinan dan keimanan kita pdNya...Ameen..=)

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:54 am

    really really beautiful pics u hv there...ana rase nk je terbang gi melburne,adelaide sekejap..'jauh berjalan luas pandangan'..x gitu?

    ReplyDelete
  4. MashaAllah..ana mmg terpegun sejenak bila tengok tempat2 menarik di adelaide..sebenarnya banyak lagi kenangan ana di sana..inshaAllah ada masa nanti ana emailkan pada anti..ana pun teringin nak anti datang ke sini..cuma kewangan tak mengizinkan untuk ana support tiket flight anti dari manipal ke melbourne..;p

    Rindu jiddan kat anti sebenarnya..=)

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:35 am

    hii..ana nk support flight ticket blk msia pn x mampu..hii..australia tinggal kenangan :)

    ReplyDelete