Wednesday, August 17, 2005

What did my friends say before i fly?

Sumayyah pernah kasi poskad...ingt lagi masa tu 1st time bermlm kt umah sumayyah..alhamdulillah saya suka sgt tgk family awak sumayyah..kata sumayyah,

"Whenever you need some space, there's my room-you can take it. If someone breaks your heart, together we'll unbreak it. When you feel sad or empty inside, I'll show you..you are not alone. If you get lost out there, I'll come and take you home. I'll go with you somewhere else, when you need to get away. And when nothing seems to be going right, n you need a FRIEND, I'll stay..."

A little girl named Syuhadah..saya bersyukur dpt kenal awak..undeniably we share some similarities..before fly..syu kasi surat kt semua kwn2 baik dia kt INTEC..termasuklah saya..I was touched when I was reading...

"Saya bersyukur dikurniakan teman spt awak dan yg lain..teringt saya satu pepatah mengatakan bhw antara tanda kebahagiaan di dunia ialah mendpt shbt yg baik krn ia boleh membawa kpd kebahagiaan di akhirat plak..teruskan perjuangan awak dlm mencapai kejayaan di dunia n akhirat..didoakan moga cita2 dan impian awak utk menjadi seorg doctor Islam yg beriman dan bertaqwa akan tercapai...moga Islam akan terus terbela n tertegak dgn tokoh2 ulama n tokoh2 professionalnya. Permukiman di Australia nnt jgn lupa utk terus kita pasakkan semangat perjuangan Islam, walau berbeza keadaan n cara, yg penting niat kerana MARDHATILLAH..."

P/s: alhamdulillah..Ya Allah hambaMu ini bersyukur kerana dikurniakan shbt2 seperjuangan spt mrk..even tak dpt nak tulis utk semua shbt..tp hakikatnya segala nasihat n tunjuk ajar dr shbt sekelian akan saya jdkan pedoman hidup..InshaAllah..shbt..ku bersyukur..krn mengenali dirimu..kuharap...kitakan terus bersama..menghadapi segala suka duka..moga kejayaan milik kita...Ameen...Ukhuwwah Fillah Abadan Abada...Wallahu a'lam..

No comments:

Post a Comment